Greece -09

HEJ IGEN!
Jag och Jannis spelade nyss lite vegas på Ladbrokes och vann! Vi är stenrika nu! WOHO!
Nej det är vi inte... Vi vann 1.700 så det är ju inte fy skam, nu har vi till resan den 19 aug! 
Åh... jag längtar verkligen ihjäl mig!
Här får ni lite härliga minnen från min och Jannis första resa tillsammans, Greece -09 ♥

Utsikten från balkongen på hotellet, me love, me längtar tillbaka

Jag och min goseplutt i hans mors by, Xorio

Xorio, påväg till Lena, Jannis kusin i Kilkis

Här är vi på en nattklubb som heter Da Luxe

Besökte en grotta som var ca 2 miljoner år gammal, om inte mer...

Här har Jannis precis spöat mig i gokart av ren tur

Jag blev aspackad så... Nej men sjukt ont i fötterna hade jag!

Här får jag håret stylat eftersom vi ska på bröllop, lite old fasion filmbild över denna med ciggen och allt (värt att nämna är att jag inte längre röker)


En utav mina favoritbilder, så himla fin tycker jag!


Så avslutar jag med en bild där jag är mitt true jag, fräknar och lycklig så att det både räcker och blir över, men så blir det när man spenderar två veckor i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0