Pame pali...

HEJ PÅ ER!

Just nu är jag på ett mode där jag inte orkar att skriva engelska. Jag är stressad! Imorgon åker jag och Jannis till Kreta, imorgon bitti kl. halv 8 går bussen, men har någon utav oss packat? NEJ.
Typiskt oss...

När jag kommer hem börjar skolan, hur knasig är egentligen inte det? Att mitt SISTA sommarlov är ÖVER. Jag kommer göra en hel redovisning på sommarlovet nästa söndag, då är jag hemma och ska förberade mig inför skolstarten. (Åh, va mysigt det kändes att säga sådär...)

Till alla er som jag bryr mig om;
FÖRLÅT, att jag inte hunnit att träffa er så mycket. Känner mig som en stor skit. Jag hoppas att ni alla förstår att jag skulle vilja bo i samma tält som er. Eller iallafall tältgrannar. Jag har inte hunnit. Jag har jobbat och fixat och dolat och EN dag tog jag faktiskt ledigt och inte gjorde ett skit. MEN jag kommer tillbaka och då blir ni inte av med mig! ;)

Till dig Lojsan (som jag självklart också bryr mig om men jag vill att du ska ha en egen rubrik);
Du har verkligen fått mig att känna mig välkommen hem och du har fått det att kännas som att Karlstad ändå är ett helt OK place ändå. Tack för det! <3 Det betyder mer än vad du kan tro.
På ändå ganska kort tid har jag funnit en ny underbar vän. När jag kommer hem ska vi leva livet!
VI SES SNART!
PUSS OCH KRAAAAM!

Kommentarer
Postat av: lojjsi*

Jag tog strong paketet kostar 500:- och är från sidan: http://www.easewhite.se/se/art/tandblekning-strong-xl.php

2010-09-01 @ 21:44:10
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0