EAT PRAY LOVE



Såg nyss EAT PRAY LOVE med Julia Roberts i huvudrollen och det var en väldigt bra film! Dock så var det ingen bra film för mig egentligen, för den inspirerade mig till att hoppa av skolan, jobba heltid ett par månader och sedan dra. Hon spelar den här rollen så bra Julia. Fin är hon också.



Jag vet att det låter wannabee, men det är det faktiskt inte i mitt fall. Jag har tänkt i dom här banorna långt innan. Måste man ge sig ut på en major trip för att förstå vem man är och för att hitta sig själv?
Jag behöver nog det...
Jag vill åka till ett kloster och "jobba" som munk i massvis med månader. Det vill jag verkligen.
Jag vill åka runt och hjälpa människor och djur.
Jag vill äta gott. Mat är ju den högsta av lycka och det högsta av behov. Jag vill ha och känna kärlek.
Jag vill livet.
Jag älskar livet.

För er som inte riktigt vet vad ni vill, så kommer ni säkert att känna som jag när ni har sett den här filmen. Den är väldigt bra, lite dryg, men sevärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0