Högvarv



Usch va jobbigt det är på dagen efter man har jobbat natt och man vet att man har en natt kvar att jobba samt dagen efter den natten. Men det har ändå varit en väldigt bra dag!

Åkte till den nya hallen på kronoparken idag och spelade fotboll med några från jobbet. Det var uber och jag påmindes om hur mycket jag älskar fotboll. Speciellt inomhus.

Idag var vi hos min äldsta morbror och firade mamma och mina två morbröders födelsedagar eftersom mormor lyckades klämma ut alla på samma dag fast olika år. Det var underbart under tiden jag kunde vara med, sen var jag tvungen att åka till jobbet. Åh, vad jag älskar min familj. Den 26de ska vi på utematchen FBK - Frölunda och det kommer förmodligen bli jävligt grymt!

Jobbnatten kändes otroligt lång och jobbig.
Mamma tror att jag kanske åkt på en blindtarmsinfektion. Jag mår illa som en gris just nu så jag hoppas verkligen att jag får sova. Ska försöka med det nu iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0