Italienskt knytkalas



Under hela eftermiddagen och kvällen har jag spenderat min tid med att laga italiensk mat. Pappa och hans fru bjöd hem de som de har gått italiensk matlagningskurs med tillsammans och körde knytkalas. (Den mest briljanta idén ever.) Jag har lärt mig att göra gorgonzola bollar och lite annat gott. Italiensk mat är ju verkligen hur underbart som helst. Är det något man vill lära sig, så är det det!
Har ätit min första risotto också och nu är jag hur proppmätt som helst.
Tänkte nu försöka vila lite eftersom jag ska jobba natt igen. 23.30-03.00. Igår natt gick jag över också så jag slutade inte förän 04. Nu är jag otroligt trött.
Längtar hem till sängen redan.
Imorgon ska jag på Luciatåg i kyrkan med Agnetha och några utav hennes vänner.



Det har förövrigt också varit väldigt roligt att träffa alla dessa trevliga människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0