Skön dag



Istället för att jobba natt från kl. 01 - 05 så fick jag ett samtal från Chefen och Meihen som sa att vi inte skulle ha nattöppet så därför fick jag vara ledig. Underbart! Jag ville verkligen bara slappa i soffan, springa runt i mitt fina nya förstora linne med ett glas vin i handen och se på Viktoria Sercret Fashionshow, och så blev det!



Det har varit en väldigt soft och fin dag som jag har spenderat med Jannis.
Vi sprang en snabbis på stan och fixade dom sista ärrendena inför resan plus att jag äntligen fick min efterlängtade marknadsnougat.
Sen åkte vi till KOYA och köpte sushi till mig och Oliven för att köpa en sallad till Jannis. Vi tog med oss maten hem och avnjöt den framför ett par SATC episoder.



En utav mina favoriträtter! ♥

Nu är vi hemma hos Jannis och ska se på SALT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0