2012

God morgon!

Vägde mig nyss, och jag fick en chock när jag såg att vågen visade 55.8! Jag har gått upp mer än vad jag trodde, men nu ska det bli ordning på torpet som man brukar säga.
Igår var vi på bio, som ni vet, och då blev det lite feting ändå, men man måste ju få unna sig :)
2012 var hur bra som helst. Inte så bra effekter som jag trodde, men den var grym, och läskig, den får en verkligen att tänka på att man ska ta vara på livet.
SE DEN, om ni inte redan gjort det.

Nu ska jag och min älskling gå ut i det soliga vädret och ta en promenad, ingen powerwalk direkt, men allt är något.
Idag ska jag plugga också.
Har lite planer så nu måste jag ligga på topp!

Kanske hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0