GOTT & BLANDAT

TJOFLÖJT!

Idag har jag jobbat hela dagen, men det gick rätt så bra idag också, så det tackar vi för!
Åkte hem till mor nu en sväng på kvällskvisten, men hon var inte hemma, så jag gjorde mig en kopp thé med honung (I LOVE THAT) och kollade på Karatekid 3. High five för Mr.Miyagi säger jag bara!

Igår kväll var vi på biljard9an som ni vet.
Vi spelade biljard och tog en drink. Höjdpunkten på kvällen var att träffa Andrea, Sanna och Natali. Och när Jannis rappade för mig. Det var en helt ok kväll, inte den bästa i mitt liv direkt, men helt ok.
Det var ju också väldigt roligt att träffa Bengan, en gammal vän, som jag inte träffat på år och dag. Det var snack om en reunion, men som det alltid brukar vara - mycket snack och liten verkstad. Skulle vara kul dock.

På bilden till höger har ni en väldigt god drink som heter Mai Tai, en fruktig drink, där det medföljer ett coctail bär, som nästan är värt att döda för.




ÅH VA COOLT! Jag som inte är så teknisk och vet hur man fixar, trixar och dolar med bloggen hitta nyss att man kan skriva grekiska bokstäver. Och jag kan ju faktiskt skriva lite grekiska...

ΣΟΦΙΑ ♥ ΓΙΑΝΝΗΣ

ΣΑΓΑΠΟΟ ΠΟΛΗ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ, ΤΟΡΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΡΓΟ, ΝΑΙ?

Det var till min älskling, men jag säger inte vad det betyder, only for VIP som kan språket, haha.


Hoppas att ni alla sover gott!
Själv längtar jag tills imorgon, för då ska jag beställa skor, awiiiie!

SUSSA SÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0