Lite pics och lite annat

God morgon!

Nu har jag äntligen hittat sladden till min kamera så att jag kan lägga in lite bilder från allt som hänt under den underbara månaden januari!
Igår var jag och Jannis hos mormor och fira henne, och mig lite i efterskott. Det var supermysigt! Jag åt också smörgåstårta för första gången i mitt liv...
Sen såg vi på "Let's dance" och efter det spelade vi lite poker. Det var kanske inte den mest händelserika kvällen men alldeles lagom var det, och alldeles underbart att få umgås med min familj!

Igår kväll.




TACK ALLESAMMANS FÖR EN HÄRLIG KVÄLL!



Här kommer det nu lite bilder (som jag faktiskt lovat) från "tjejkvällen" på Coffeehouse och från min födelsedag på biljard9an.



Så var det tjejkväll!



Så... det var väl lite utav vad jag hade att bjuda på.
Nu ska jag snabbt fixa mig iordning för att skutta in i bussen och sen skutta vidare till jobbet. Slutar 18.15 efter det ska vi hem och fixa och dola, så ska jag och min älskling ut och ta en drink och käka på BK.
Längtar...
Kanske får ni en rapport från jobbet sen.

Ha en bra dag!

PS. I love you Jannis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0