UP-DATE

Nämen HEJ på er allesammans!

Nu var det verkligen ett bra tag sen jag uppdaterade er om mitt härliga och minst sagt händelserika liv..? Skämt åsido. Det har hänt en hel del nu under början utav januari månad...

Först (utan bilder än så länge) tänkte jag berätta lite om min födelsedag. Jag gjorde tårta och vi träffades först hemma hos Jannis. Sen gick vi till biljard9an, det var Jag, Jannis, Vedad, Sara, Stora steljo och lilla steljo som spelade lite biljard. Sen gick båda Steljosarna, så det var bara vi fyra kvar. Vi tog ett par drinkar, cosmopolitan of course, och jag provade för första gången mojito, som var helt ok! Men en riktigt god drink är Maj Taj! Speciellt körsbäret som medföljer. Jag fick vacker födelsedagssång och träffade nya människor. En VÄL GODKÄND födelsedag. (Föresten känns det väldigt skönt att veta att man kan räkna det man drack på sin födelsedag på en hand!)

Ja, det var väl det, det. Nej här kommer lite till... Som hänt under helgen!

I fredags så var jag, Sara och Lojjan ute på Coffeehouse "club" by George. Det var supertrevligt och jag ser fram emot vår nästa kväll tillsammans. Stället var väl helt ok. "Dansgolvet" var väl till de danssugna inte att rekomendera men så länge man kan hålla sig kvar på stolen så var musiken helt ok!
Kul att komma ut och träffa folk.
Tack tjejor, för en fin kväll!

På lördagen hade jag, Jannis, Vedo, Sara, Steljo och och Selver tacokväll. Supermysigt med lite supermario-wii och film.

På söndagen var vi till pappa och Agnetha, eftersom pappa fyllde år, ett stort grattis till honom, och det var supermysigt det också.

Helgen får 8 av 10p!

Så nu ska jag försöka uppdatera er så ofta jag kan, och vara lite mer flitig och rolig. Men det tar sig! :) Vi hörs sen, ska plugga och lägga in lite goa bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0