En sockerbagare

HOJ PÅ ER!

Ojoj... vilken dag!
Jag är hur trött som helst, orkar egentligen inte att skriva, men måste ju uppdatera om mitt underbart roliga och händelsefulla liv. (?)

Idag hade vi idrott, dodgeball som var väldigt roligt!
Vi fick även tillbaka nationella engelska läs och hörförståelse, som jag inte var så nöjd med.. fick G vilket visst inte är fy skam, men jag hade mina förhoppningar uppe, eftersom jag siktar på VG i engelskan. Buhu...
Sen tränade jag på crosstrainern i 40 och det var väldigt jobbigt.

När vi kom hem satte jag igång att baka.
Har tydligen gått och fått någon form utav bakattack, jag som aldrig ens har bakat typ... men det är nog bra att jag tränar, om jag får barn så måste jag baka massa goda bullar och kakor till dom. Hihi, va kul!
Så, jag bakade muffins, choklas-kladdkake-muffins med lite grädde som topping och riven mjölkchoklad som garnyr.
Dom blev väldigt fina, och uppskattade av mina försökskaniner.


Typ sånna, fast choklad (me love cupkakes)


NU ska jag sova, är sådär himla sjukt trött.

PUSS OCH GONATT ♥

Kommentarer
Postat av: lojjan*

Det har du rätt i söta fia! det löser sig och det ordnar sig" vi klarar detta! <3

2010-03-25 @ 22:33:49
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0