HELGEN + första dagen i skolan

HOJ!

Idag är det soligt, jag har skinnjacka och jag är på jävligt bra humör!

Första dagen i skolan, på väldigt länge. Och självklart börjar det med att jag har fått typ 18 blåsor i halsen. Visst var det väldigt längesedan jag hade dessa problem, men det är inte direkt så att jag har saknat dom.
Men ändå, så var det skitkul att träffa alla idag tycker jag.

Ett nytt ämne har vi också, estetiskt verksamhet - bild, som jag är äckligt dålig på.
Vi skulle rita eller måla något som representerade oss typ, jag tog massa olika färger och bara kladdade dom ut över varandra. För sådan är jag. Man vet inte riktigt med mig, ena dagen kan jag vara hur go och glad som helst, och andra dagen kan jag vara världens mest ledsna människa! Hur kommer det sig liksom? Varför blir det så?
Aja, skitsamma, jag är iallafall glad att jag är glad idag.

Tänkte berätta lite snabbt om helgen.

Fredag
Jag och Sara gick till biljard9an, tog en öl, sedan träffade vi en kompis som drog med oss på hemmafest, som vi inte har varit på på år och dagar, men det var jävligt roligt iallafall.
Stog och pratade med 93or som om vi vore världens mammor. Haha.
Kvällen av mig får en SJUA!

Lördag
Jag, Jannis, Vedo och Sara gick ut.
Först var det fest med alla folk på sundsta, och sen blev det Coffeehouse där jag träffade sjukt mycket människor, och det var sjukt kul!
UH va jag älskar att träffa människor!

Söndag
Jobb
+ mys med älsklingen min.
CHIPS

Bilder får ni sen, när jag fått dom av Sara, eftersom min kamera har gått sönder. BUHU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0