Lite av varje

HEJ HEJ! ♥

Åh vilken härlig helg!

Det är inte lika roligt att berätta hur livet är, utan bilder! Jag ÄLSKAR foton, och som man brukar säga så säger ju faktiskt en bild med än tusen ord. Jag har iallafall varit och lämnat in min kamera nu, så den hoppas jag på att få tillbaka rätt så snart.

Helgen iallafall, var helt underbar. Soft som fan och alldeles sjukt härlig.
På fredagen såg vi på film, Twilight new moon, som jag ÄLSKADE. ÅH I have a thing for vampires ♥
Sen sa vi hejdå till Sara som åkte till Serbien, och vi hoppas att hon lever livet där nere!

På lördagen var vi hemma hos pappa och kollade resor, till Kreta som det förmodligen blir för mig och min myspys bubbe.
Ja.. och sen åkte vi och gjorde oss i ordning hemma hos mor, för att sedan åka till Alfie ♥, våran romantiska och alldeles underbara favoritresturang! Där var vi på våran allra första middag, på våran 1årsdag och ja, det är VÅR resturang, för alltid och för alltid vi!

På söndag tränade vi i hundra år, kändes det som. Fyra timmar.
Sen åkte vi till Våxnäshallen och kikade på Lojjan som hade cheerleader uppvisning, det var roligt att se faktiskt och utan tvekan så är det ju Lojjan som visar vart skåpet ska stå, och appropå!
GRATTIS LOJJAN, som idag fyller 19 år. Hoppas du haft en superbra födelsedag! Och att den vita kladdkakan var god! Så NU går ni in på hennes blogg och säger grattis!

Sen åkte vi hem och duschade och såg på film med Vedo.

Idag är det måndag och jag har käkat lunch med Cattis, på McDonalds men för mig blev det min älsklingsrätt sushi ♥



Nu ska jag se ett prpgram om Thailand! Och imorgon ska vi på visning!

ADJÖSS!


Kommentarer
Postat av: lojjan*

Äntligen hittade jag din blogg Fia!

Tack till gratulationen! :)

Vi ses ikväll! Kom ihåg någonting GRÖNT!annars blir du nypt ;)

2010-03-19 @ 07:44:59
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0