Tillbaka till framtiden

Go kväll!

Som ni vet så var jag och Jannis på visning imorse, lägenheten var superduper! Nästan så att jag älskade den och pricken över i:et var ju den underbara walk-in-claset:en! ♥
MEN...
Nu är det så att jag och min älskling har haft en lång och allvarlig diskution.
Vi vill verkligen flytta ihop, men vi vill verkligen också resa. Vi vet att vi i nuläget när jag fortfarande går i skolan, har vi inte möjligheten att både äta kakan och ha kvar den, så därför kommer vi avvakta med flytt så länge vi står ut.
Så ikväll... sitter vi och kollar resor. Förmodligen så blir det Kreta. Antingen bokar vi ikväll, eller på torsdag men hur som helt: HELLO SUNSHINE, HERE WE COME!

Om mina drömmar slår in, blir det Kreta (och Tunisien) i sommar.
Sen i januari blir det ju Thailand, som förövrigt är bokat! Tre veckor i Thailand, hur sweet är inte det?

En lite halvgullig grej. Jag har ju varit utomlands några gånger, men min storebror har inte det (förutom tyskland), sen vi var i Teneriffa, för exakt tio år sen, och nu ska han med till Thailand! SÅ UBERNICE!
I Teneriffa var vi och firade min far, när han fyllde 40. Nu åker vi till Thailand för att fira min 20års födelsedag och att han blir 50. Det är en sötishistoria tycker jag!

Nu ska jag fortsätta kika lite resor.
Imorgon ska vi ha stressboll på idrotten, åh I love! ♥

XOXO, påer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0