HELG och mycket kärlek

HEJSAN HOPPSAN!

Ja, i fredags var det en helgalen kväll som innehåll lite för mycket dricka för min del, och många sentimentala samtal, men det var en väldigt trevlig kväll!

   

Tack för en rolig kväll allihop!



Nu är det faktiskt så att jag ska skriva om en person, som känner mig verkligen ut och in, och som trots detta älskar mig, för den jag är.



Jannis Keskinidis
min underbara pojkvän




Jag är en person som är väldigt bra på att inte uppskatta de underbara personerna man har i livet, som faktiskt också är de som gör livet värt att leva, när man tänker på det.
Jag tar Jannis för givet, alldeles för ofta, och det borde jag skämmas för.
Så som jag gör allt för honom, gör han också allt för mig. (= äkta kärlek)
Jag älskar verkligen honom.
Han är min pojkvän, som egentligen bara är en titel. Han är min bästa vän och en människa jag kan lita på till 100% och det är värt guld.
Det jag menar är, att jag, och kanske ni, borde uppskatta det man har, och förstå lite mer vad det är man har, innan det kanske är försent.
"Man saknar inte koa förän båset är tomt."

Därför vill jag säga tack till Jannis, min underbara älskling, för att du är vid min sida varje dag. För att du förstår och för att du förlåter och för att du kämpar, tillsammans med mig.
Du förtjänar verkligen det bästa, och det hoppas jag att jag är för dig.
Älskar dig baby.


ΦΙΑ ♥ ΓΙΑΝΝΗΣ



PPP - PUSS PÅ PANNAN

(Snart, om några månader åker vi till Kreta och har the times of our lifes!)







Kommentarer
Postat av: Lojjan*

hahah vilka bilder! du får skicka alla te mig! *

2010-03-25 @ 12:11:03
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0