Lite av varje

HALLÅ DÄR, KÖP BLÅBÄR! ♥

Åh, inatt sov jag endast ett par timmar vilket innebar att jag var väldigt trött idag så dagen gick väldigt långsamt.
Strax ska jag ut och gå, eftersom jag ska möta Jannis. Vi ska sova hos mamma inatt.
MEN, jag hade ju lovat er bilder, från tuklarna i götet...
ENJOY



  

mer roligheter från tur-mässan kan ni ta del av på facebook, imorgon, då blir det också några smasikiga videos!


 
I söndags (igår) var jag och min babe ute på stan och shoppade och fikade.
Mysdag till max.






  

Det var allt jag hade att bjuda på idag.
Imorgon ska ni få se mågra halvfräna verk jag gjorde på bilden idag, men först ska vi sova gott.
Ni också.

PUSSEL


Kommentarer
Postat av: Din boy

Det var verkligen en go mysdag!:P

2010-03-31 @ 10:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0