Lite uppdate och lite orostad kärlek.

HEJ PÅ ER ALLA! (?)

Det känns typ som att jag har gått i pension med min blogg, men icke sa Nicke! Så lätt kommer ni inte undan.
Senaste tiden har varit lite turbulent, men ska ge er en liten kort uppdatering om vad som hänt.

- Stelios har varit i Sthlm hos Julia, under hela tiden jag inte skrivit i bloggen (konstigt sammanträffande)
- Vi har varit med Smaro på leklandet.
- Vi har varit med Smaro på badhuset för hennes första gång.
- Vi har varit på IKEA några gånger.
- Jag och Jannis åkte ÄNTLIGEN till Göteborg, och hälsade på Chrille och Jennie.
- Jag och Jannis ska ÄNTLIGEN bli sambos. (Vi har inte fått lägenhet än, men letar.)
- Julle har kommit hem.

Ja, lite gott och blandat.
Det är så mycket kul som kommer hända fram över känns det som. Men jag tänkte att jag ska skriva lite om mitt förflytna nu faktiskt.
JULLE. Henne har jag inte skrivit om så mycket i min blogg (fy på mig), för hon är faktiskt en människa värd att få en stjärna på himlen nämnd efter henne.

Julia Hurtig aka Julle
Vi umgicks mer eller mindre jämt för några år sen.
Vi delade ett stort intresse - fotboll. (Som självklart inte var det enda vi delade.)
Det finns så sjukt mycket jag kan berätta om denna underbara kvinna, men jag finner inga ord.
Vi hade iallafall planer på att flytta ihop - Strumpgatan 12 skulle adressen vara.
Hennes föräldrar är dom mest underbara.
En gång gick vi genom hela Forshaga i bikini och delade ut reklam.
Hon skrattade åt mig, när jag hade opererat min hals, bara för att det lät så kul.
Hon lärde mig vilka OASIS var.
Vi gjorde freestyle videos på gatan utanför hennes hus.
Vi somnade nästan på en busshållsplats.
Vi var på bingolotto tillsammans.
Vi badade mitt i natten och sen åkte moppe från forshaga till edsgatan (och det var verkligen mycket knäppare än vad det låter)

   

Julle och Jag.
Underbara tiden var det verkligen.
Jag hoppas verkligen att man någon gång iallafall kan lyckas styra upp något, för det har vi faktiskt inte varit så bra på.
OCH JUST DET.
Första gången jag och Julle "umgicks" var på hamnfestivalen, jag hade ren vodka i McDonalds muggar men hennes kompisar var lite tråkiga och ville se på film, så vi satte oss vid en skola på hammarö och söp och spelade fotboll, och shottade ur mitt deodorant-lock!
Det var då vi fattade tror jag - hur gjorde vi var för varandra. Och visst vi har glidit ifrån varandra, och vi är inga barn längre, men jag menar... Sådan ren kärlek, rostar aldrig.

Nu ska jag fixa grejsaker och åka till Jannis.
Imorgon blir det utgång.
Det får ni uppdatering om, men ett lite mycket mindre mellanrum.

PUSSEL PÅ ER ALLA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0