23 år, u vad stora vi har blivit, och du med!


Igår var det den 15de maj och min älskade storebrors födelsedag!
(Anledningen till att jag inte skrev detta igår är för att vårat internet inte funkade.)

GRATTIS CHRISTIAN, MIN UNDERBARA STOREBROR!



Som du säkert vet, så föddes du den 15de maj 1987. Då kunde jag tyvärr inte medverka, eftersom jag själv inte var född, men om jag hade varit där, så hade jag varit väldigt glad och stolt som fått en så himla go storebror.
Snällare och goare person är dig, är det ju faktiskt ingen idé att leta efter.
Under våra år tillsammans under samma tak, har det pågått mobbning till max, men du har ju inte heller haft det lätt, som fått drass med en irriterande knasboll som mig, som alltid ska vara ivägen.
Vi har väl inte suttit och bekänt våra innersta hemligheter för varandra, men ändå står det skrivet i stjärnorna att våran syskonkärlek är utav den starkaste sorten.
Jag känner dig på ett sätt som ingen annan gör och jag älskar dig idag och har älskat dig de alla dagarna då du och Henka varit mina värsta mardrömmar också.

Hoppas du hade en superhärlig födelsedag igår! Jag är väldigt glad att jag fick vara med och tillbringa den med er!
Jag älskar dig brorsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0