Brainstorming


En svampbob fyrkant, i annan form, prickig men inte gul.
Tvättsvampar är de som suger åt sig all skit, för att få någon annan att glänsa. Så har nog du också känt, både en och två gånger, trots att du är den som i slutändan glänser.
Stackars svampar och jävlar ta skinande rena och fina glas.

Kampen är slut.
Det är slut.

Fortsätt simma.
Istället för svamp mellan tårna, bevarar jag dem under mina vingar.
Glasen ställer jag in i ett skåp, sen låser jag.
Nyckeln kommer hänga runt min hals, och när jag är störstig på drama kommer jag åter att använda den.
Jag letar fortfarande efter nyckeln till slutet på kapitlet.
Etiketten lyder "det är bara början".
Suck...


By: Fiaguldtia

(Det bästa jag vet är att skriva i gåtor, kan du lösa den åt mig?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0