Hälga

GOKVÄLL!
Oj... det känns som att det har hänt så mycket den här helgen, så att jag inte ens kommer ihåg vad som hände i fredags! SCARY.
Får ta the main things.
- Rensade massor utav mina kläder (tack för hjälpen baby)
- Sprang hinderbana i skogen (jag vann)
- Käkade tacos och spelade A-Ö hos Stelios, Julia och Amelia
- Käkade thai-gryta hos Stelios, Julia och Amelia ♥ där vi också spenderade hela dagen tillsammans med Smaro, så... vi tackar för en superhelg!
- Kollat på massa Chuck avsnitt
Har tyvärr inte så mycket bilder, förutom på när Julia och Stelios hade chokladbolls-smets-krig, vilket var en fröjd för ögat.
Däremot har jag massa andra foton och roliga historier att uppdatera er med, men under veckan kommer jag verkligen att ha fullt upp, så vi får se vad jag hinner.
No promises.
lovelilove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0