en UPPDATERING som borde ha kommit för länge sen!

GO KVÄLL PÅ ER GOTT FOLK!

Nu regnar det och då passar det alldeles utmärkt med en ordentlig blogg-uppdate.

Here we go...

FUNÄSDALEN 2010

   



   



  

   

Veckan i funäs var lång men väldigt bra!
Jag och Daniel spelade väldigt mycket biljard och som vanligt när vi fyra är i svängarna 
så blev det väldigt mycket skratt. Jag brände mig i ansiktet, så att jag såg ut som en liten
avatar, som ni kan se på en bild jag vågade att lägga upp. Vi hade väldigt bra väder och
jag lärde mig att åka längskidor som var mycket roligare än vad jag någonsin kunnat tro!
Det var också en bland mina mest nyttiga veckor någonsin i mitt liv med mycket goda 
frukter, god mat och INGET GODIS!

 


Kommentarer
Postat av: lojjan *svar på kommentar*

Tack Fia! Nej ja ska ge mig nu och unna mig mer.

Det är så sant! Skönhet kommer innifrån*

Vad händer i helgen??

<33

2010-05-12 @ 21:39:10
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0