Aktivitetsvecka



Den här lovveckan har gått helt alldeles sjukt fort. För fort.

I tisdags var jag och Jannis och bowlade som ni vet, den första aktiviteten av våran "aktivitetsvecka" som slutade med att det inte blev alls som vi hade tänkt oss. Alltså, två aktiviteter. Men bowling och squash blev det och jag tycker att squashen var roligast (eftersom jag vann då). JA, jag ÄR världens sämsta förlorare.

VS



VS



FORTSÄTTNING FÖLJER
och spänningen är olidlig!
1-1 i matcher, Jag vann squach, Jannis bowling...
;)


Kommentarer
Postat av: jannis

hahaha fan va bra gjort älskling :D ser ut som världens game :D next up biljard eller? fan va awesome!!!<3

2010-11-06 @ 15:00:28
URL: http://fialiamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0