Daniel Adams-Ray



Min kropp säger snart stopp.

Igår gick jag upp kl. 04.45 i Paris och då tog vi shuffle till flygplatsen, där väntade vi i några timmar tills planet kom och flög oss till Skavsta. Flygbuss till Sthlm central. Tåg till Karlstad. Buss hem till Rud.

Igår var det också Daniel Adams- Ray på Tempel som jag köpt biljett till. Det var jag lite ånger för, eftersom jag kände att jag inte orkade. Men så plikttroget som det någonsin kan bli, släpade jag mig dit till slut.
Kön in var fruktansvärd. Hemsk och kall och lång och trång.

Jag och Mary fick en flodvåg av odrägliga människor över oss och flög i 120 ner för en trapp där jag krossade mitt knä. Förbannat ont. Men we kept going, of course.

OM DU LÄSER DET HÄR DANIEL, VILL JAG BARA SÄGA ATT DU VAR FANTASTISK!
Tusen gånger om.

Har filmer och bilder, men vet inte hur man lägger in från telefonen. Ska bara lära mig det, så återkommer jag. Nu ska jag göra någonting utav den här dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0