Eden lake



Såg nyss en sjukt äcklig film. En sådan som sätter sig inuti hjärnan och bor där resten utav livet.
Den handlade om ett par som åker ut till en skog för att ha mys utan telefoner eller nåt, och i samma skog är det ett gäng tonåringar som gör massa "rackartyg" för att vara mild i munn.
Ungdommarna börjar jaga paret och misshandlar killen grovt så att han inte kan gå typ och tjejen fortsätter dom att jaga i flera dagar och hon kämpar hela tiden för sitt liv så mycket att man själv sitter och håller andan. Hon har den värsta oturen jag någonsin sett, värre än mig.

Se den. Den var inte sådär superbra och underhållande, men det gav mig en tankeställare om hur mycket sjukt som pågår runt om i världen och hur lite vi egentligen vet om det.

Det är en ganska gammal film tror jag, jag såg den på canalPLUS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0