France, Paris



Dom har varit många och räknade, men nu har dagarna blivit till dagen! Idag åker vi som sagt till Sthlm och sover där eftersom vi IMORGON åker till Paris!
Som vi längtat!
Det ska bli så himla underbart kul. Äntligen ska jag få åka till Frankrike!
Mysfaktorn och den romantiska faktorn är överhettad också, eftersom jag och Jannis på torsdagen firar 2 år tillsammans och det ska vi fira med en förstaklassig finmiddag. Kan det bli bättre? Don't think so.



Vi kommer hem redan på fredag, så det blir en kort resa, men enligt planeringen kommer vi hinna se det mesta som Paris har att erbjuda, vilket innebär att schemat är tight.

PACKLISTA

High heels
Middagsklänning
En vardagsklädsel
Locktong
Plattång
Smycken
Smink
Teoriboken
Kamera
Iphone (så att jag kan publicera när vi står uppe i eifeltornet)
Pass

That's about it...

Om jag inte uppdaterar något via mobilen så lovar jag att jag gör det på lördag.
Vi kommer hem på fredag, men då är det raka spåret för mig till Tempel och Daniel Adams Ray!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0