Mysteriet på Greveholm



Jag har bott i den lägenheten jag bor i nu, i ungefär två år, varje gång på kvällen, när jag suttit i vardagsrummet eller köket så har det låtit som en mobil vibrerar på våningen över oss då och då, skitstörande. Som att en person alltid skulle ha mobil på samma ställe liksom... IDAG fick jag reda på varför. Efter TVÅ år! Helt sjukt. Det är en jävla lampa som står ute på gården, som är trasig! Känns skönt att veta det här. Väldigt skönt. Varje kväll har jag och även resten utav min familj stört sig på detta. Rena rama Mysteriet på Greveholm.

Idag var det två killar på våran skola och hälsade på, FRÅN USA, och det gjorde att jag verkligen längtar ihjäl mig tills jag flyttar dit. Dom berättade bl.a att det kostar 140 svenska kronor att ta körkort där borta, rätt värt? Samt att en Big Mac med meal kostar 18 kr. WOHO! Nej men ganska coolt, men framför allt så är det SPRÅKET! ÅH, I love it! I love USA!

Imorgon ska jag, Jannis och Daniel till Bodaborg.
JAG ÄLSKAR BODA BORG!!!
WOHOOO!
Ska bli så awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0