Plugghäst



Listade precis ut varför det var "fel" på bloggen igår, jo nämligen för att jag hade skrivit blogg från mobilen nivet, så inställningarna var fel.
Jag höll inte det jag skrev igår, nej jag blev inte klar med båda historia uppgifterna, men däremot blev jag nästan klar med en Ekologiuppgift i Naturkunskapen och en uppgift i Religionen. Fick reda på idag att Religionkursen avslutas på torsdag och det skulle ju vara hiskeligt bra om jag var klar då! Så ikväll ska jag plugga tills ögonen blöder. Ja det ska jag faktiskt. Ska börja med den största uppgiften i Religion och efter det ska jag plugga lite terrorism inom Historian eftersom jag har redovisning på det på torsdag. FORTSÄTT SIMMA FIA! Jag måste peppa mig själv. Jag måste klara det här.

Tog en paus nyss och då gick jag in och kollade lite au pair grejs från bolaget jag ska åka med, och det gjorde mig faktiskt taggad. Eftersom man kan välja när man vill åka, kanske jag åker redan i juli om jag inte får något sommarjobb i Norge. Får jag sommarjobb, åker jag senare.

Nu ska jag lägga på ett kol. Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0