Snö



Igår, i skolan, satt vi i matsalen hela dagen. Jag gjorde inte ett skit. Varför? För att tummen sitter som gjutet i rava tydligen.
Jag måste ta mig en rejäl uppryckning! Det har jag sagt 100 gånger, men det är så svårt. Så jobbigt och jag känner att, jag vet inte... jobbigt. BLÄ.
Precis som Johanna skrev så måste jag nog starta om lite. Tur att det är nyår snart, då blir det liksom enklare.
Nu har det ju börjat snöa, och backen är täckt med snö, snö som jag HATAR när det befinner sig på fel ställe! Jag ÄLSKAR snö på rätt ställe och vid rätt tidpunkt och det är det INTE i början av november i Karlstad.



Har precis kollat på Grease 2, den gjorde mig glad. Ibland är den så dålig att det blir lite pinsamt, men det är sjukt charmig, så det är bra!

Igår efter skolan hakade jag på brudarna in till stan och Espresso House på en kaffe, eller för mig blev det en otroligt god (kanske något kall) chai latte, MMM! Så jävla gott! När jag kom hem somnade jag på en stenhård kökssoffa, SÅ trött var jag.



Väntar på bussen i kylan.
Och ja, såhär fin är Mary och såhär sheleten är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0