Trött men I'm alive



Jag har varit så trött att jag inte ens har orkat blogga på ett par dagar, gah...

Det har hänt en del faktiskt trots trötthet och otaggning.
Jag och Jannis skulle ju ha haft lite utav en mysig aktivitetsvecka tillsammans vilket inte har hunnits med så mycket, men vi var iallafall och bowlade i tisdags. Har bilder, som ni får någon annan dag.

Var ju också på maskerad i onsdags med förfest hemma hos Johanny. DRETKUL förfest. Mindre kul på Ankan men mycket dans.
Bilder kommer! Asmånga, asfina.
Jag var Laura Croft i Tomb Rider och dom som är runt 20 och inte vet vem det är, är nästan dåliga.



Så.
Kommer mer, men inte nu, för nu ska jag sova eftersom jag dör av trött het!

IGÅR, var jag tillsammans med mitt projektarbete Adrenalinas i Sälen och gjorde en sak vilket var bland det roligaste jag någonsin gjort!
LÄS MER PÅ ADRENALINAS.BLOGG.SE på måndag!!!


Kommentarer
Postat av: Louise*

Du ska få många snygging! :)

2010-11-05 @ 19:48:22
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0