Frozen



Idag gick jag äntligen till skolan och jag var inte beredd på extrem kyla eftersom jag knappt varit utanför dörren den senaste veckan. Nu är det verkligen dags att ta fram vinterjackorna!
Det var kul att träffa Carro och Angelica idag också, saknar dom andra tjejer också! Har dolat lite med Adrenalinas idag så nu är vi mer taggade och redo än någonsin på den fronten också!
På tisdag ska vi till Örebro och Gustavsvik och då JÄVLAR ska jag ta mig i kragen och hoppa från 10:an!



Nu ska jag ladda batteriet till kameran och under tiden ska jag läsa min nya bok (som hittills inte alls är bra) och sen ska jag ut och ta lite kort!

Har varit och tagit vaccinationerna idag också, så min kärleksfulla mor välkomnade mig och min ömma arm med lyxmat i lyxsås. Tack mammi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0