HAPPY BIRTHDAY CAROLINE



Idag fyller godingsgodingen Caroline Olsson 18 år!
Av mig får du det största grattiset jag någonsin kan ge, eftersom du sett fram emot detta mycket!
Hoppas verkligen att du får och haft en sjukt rolig och bra födelsedag! ♥

Nu har jag gjort mig i ordning och sitter och smuttar lite på en dry martini som är så gott!
Om en halvtimme ska jag träffa tjejerna på Glada Ankan så det är väl bäst att jag beger mig.
OHO VAD JAG HAR LÄNGTAT!



Älskar dry martini och mitt hår just!

Nu ska vi ut och ha kul
ABOOAAAA!


Kommentarer
Postat av: ABOALojjan

Du är så vacker! Som jag sa till mamma i bilen hem igår, att Fia är fan den mest otroligaste personen den underbaraste! Hur kan det finnas sånna som dig? Världen skulle vara så mycket bättre med flera öppensinnade, godhjärtade och posetiva personer som dig! här får du ett hjärta av mig <3

2010-10-08 @ 17:23:35
URL: http://xxlojjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0