I want... autumn



Jag fortsätter att vara snörvlig och rastlösheten börjar krypa i kroppen på mig. Igår kväll tog jag och Jannis dom första bilderna med vår nya underbara kamera. Dom är lovely!
Idag är det fint väder och jag måste ut och ta lite fina bilder. Ska ta med mig min fina vovve och ta några fina bilder på henne i det fina höstvädret.



Jag och Julia, som ni vet, läser just nu en grekiskakurs på 12 lektioner = 24 timmar. Nu har vi kommit på att vi vill ta en matlagningskurs (helst italiensk) och jag hoppas verkligen att vi kommer att göra det också!
Min fars fru har gått en sådan och hon har fått mycket ut av den kursen.

Jag vill lära mig laga supergod mat.
Jag vill flytta ut och köpa små brukar med hemgjorda etiketter med namnen på olika tésorter.
Jag vill ha en kooikerhondje.
Jag vill ha en mysig lägenhet och tända massa ljus på eftermiddagarna när jag kommer hem.
Jag vill längta till att klä min egen gran tillsammans med Jannis.
Jag vill, jag vill, jag vill...


Kommentarer
Postat av: jannis

ha lite lite tålamod till så kmr allt falla på plats<3

2010-10-14 @ 15:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0