I'm the one who's smiling in the rain



Jag är förmodligen den enda som faktiskt går runt i regnet och ler. I'm smiling in the rain. Jag älskar när det regnar. Det är mysigt på ett kurrigt sätt. Men nu sitter jag hemma på min trygga plats i soffan hos min tékopp och hos min choklad med min bok, fast just nu kollar jag faktiskt på The City.



Idag provar jag en ny sort som inte alls är lika god som marabou. Nej, den här rekomenderar jag INTE. Däremot så var jag med Lojjan en sväng på stan och hon köpte en mörk choklad som tydligen skulle vara lite nyttigare som var jättegod!
Kommer inte ihåg vad den heter tyvärr...

Någon dag fram över ska jag prova lite olika praliner på Kardimumma för dom ser så himla goda ut!
MMM!
CHOKLAD ♥

Föresten så provade jag Liptons vaniljté idag för första gången och det var verkligen supergott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0