King over the world



För ett tag sen så sökte jag stipendie i fotboll till att studera på ett college i USA och till en början så fick jag beskedet att jag mer eller mindre kunde räkna med ett stipendium, och det kanske är sant men för att kunna söka till olika universitet där borta måste man tydligen ha en agent vilket kostar ca: 30.000 att ha, och det vågar jag inte chansa på, ifall att jag inte kommer in på någon skola...

MEN, LISTAN ÄR LÅNG PÅ VAD JAG VILL GÖRA, SÅ INGET DEPP FÖR DETTA

Har ansökt till några olika ställen för att jobba som au pair och idag fick jag ett mail om en intervju här i Karlstad den 16de mars vilket känns jättebra.
Ska också söka till att jobba som lärare i Kina ett år, men inför det har jag inte riktigt fått tummen ur.

Grejen är att jag inför hösten inte vill stå här som ett frågetecken och trots allt bli tvungen att jobba på något B-ställe och bli kvar här i Karlstad. Jag vill UT, ut och se världen! Ut och känna den...




Kommentarer
Postat av: pontus

vacker du är, du skulle vara perfekt tillsammans med mig!

2010-10-21 @ 15:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0