Lojjan och jag



Igår var det en alldeles underbar dag som jag mestadels spenderade tillsmannans med storfavoriten Louise Ambjörnsson. Efter skolan drog vi iväg till stan eftersom Lojjan skulle hjälpa mig att hitta lite basicsmink, mitt första faktiskt, lite pinsamt men jag känner att det är väl lite på tiden för mig med detta.

Vi tog en fika på Farbror Melkers som inte alls får något bra betyg utav mig och därefter bjöd Lojjan med mig på ett glas vin och lite snacks hos henne. Det var mysigt att sitta och mysa i soffan tillsammans med henne och hennes underbara mor.



Vi testade sminket vi hade köpt - och lite till, och sen gick vi ner till stan och Oktoberfesten.
Vi dansade av oss i runt en timme och sen gick vi skilda vägar hem.
En härlig, ganska lagom kväll efter en LOVELY dag i allmänhet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0