Sjukling



Ligger i soffan och kollar på Criminal Minds, dricker te med honung, äter marabous mörka choklad med mint och snörvlar. Igår morgon vaknade jag med riktigt halsont, vilket för mig inte hör till vanligheterna eftersom jag har opererat bort mina halsmandlar, så när jag väl får ont, gör det ont och jag hatar det.

Kom nyss på att jag måste ha en lista som Gideon i Criminal minds har...

SAKER ATT GÖRA INNAN JAG FYLLER 23
- Åka till Thailand
- Hoppa bungyjump
- Hoppa fallskärm
- Bestiga Kebnekaise
- Åka Vasaloppen

OHOO VA KUL DET SKA BLI ATT STRYKA DESSA SAKER!!!





Kommentarer
Postat av: dedu

förlova dig med jannis 1 punkt

Flytta ut

Amerika roadtrip

Paris

där har du lite mer =)

2010-10-12 @ 18:23:47
Postat av: dedu

förlovning med din älskling

Amerika roadtrip

paris

and moving in with eachother

Ett par goals till där ;)

2010-10-12 @ 18:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0