Systemkamera



Jag ligger fortfarande helt utslagen i soffan och snörvlar och imorse när jag vaknade var det ännu värre. Halsontet är helt borta, tack och lov, men däremot har ett illamående smygit sig på och för tillfället har jag också feber.

MEN ÄNDÅ ÄR JAG VÄLDIGT GLAD eftersom jag och Jannis idag var på Elgiganten en snabbis och köpte en SYSTEMKAMERA!!! Äntligen! Har velat ha en sedan första gången jag höll i en, för ungefär... 4 år sen.



Här sitter jag och Jannis och pillar med våran lila bebis som ska med oss till Paris och överallt för att på bästa sätt fånga de bästa upplevelserna.
Det är en SONY och den är jättejättejättejättefin och jag älskar den.
WIHO.

Nu blev jag utmattad. Fortsätter mitt kollande på Criminal Minds och meddelar även att det för min det inte blir någon älgjakt, eftersom det är så jävla typiskt att jag måste vara sjukt just denna veckan.


Kommentarer
Postat av: jannis

hahahahahahaha bästa bilden ever =)

2010-10-13 @ 17:33:11
Postat av: Caroline

FUSK! Jag vill också ha en. Synd att de kostar en miljardmiljon..... :(

Men kul för dig fia :D det var längesen vi sågs nu ju :sss

2010-10-15 @ 12:11:24
URL: http://ohwaitwhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0