HAPPY BIRTHDAY JULIA



Nu är den största delen utav helgen gången och jag är jättenöjd!
I fredags var vi och käkade på Mongolian, som sjävklart var lika gott som alltid, tillsammans med Stelios, Julia och småttingarna. När maten var nere begav vi oss hem till Stelios och Julia där vi drack massa goda shottar och jag drack även mitt favoritvin Foot of Africa, så jag får väl lov att passa på att tacka Johanny för att hon introduced me för det goda vinet.
GRATTIS JULIA!
Hoppas du hade en underbar födelsedag!
Big love ♥





Vi hade en liten mys-drickar-kväll med mycket prat och det var hur mysigt och skönt som helst att bara sitta i soffan och a njuta av varandras sällskap.
I födelsedagspresent utav mig och Jannis fick Julia en resa till Paris, så dit beger vi oss snart och jag kan faktiskt inte längta mer! Ska bli så underbart att spendera några dagar där tillsammans med dessa underbara människor!

Så... PARIS HERE WE COME!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0