Weekend break



I fredags fick jag äntligen träffa Jannis vänner från gymnasiet som jag hört så väldigt mycket om. Trots att fredagen var en väldigt jobbig dag och att det mot kvällen blev världens mest stressiga och jobbiga dag med impulsiv shopping inför kvällen så blev det en väldigt lyckad kväll!



Till en början var vi på Haga hemma hos Carl, sen bar det av till stan och Korriander
som var väldigt mycket mysigare och roligare än vad jag tänkt mig.




Henrik, mannen som stod för kvällens sköndans.








Erik viskar till Henrik: Vi pussar Jannis på kinden när Fia tar kort...
(Därefter torkar dom äcklade bort Jannis svett från deras munnar)
FIA VIKER SIG AV SKRATT


Såhär vill jag se dig gubben... Glad och cp :)

Sjukt rolig kväll, som måste göras om.
Next goal: TACONIGHT




Kommentarer
Postat av: jannis

verkligen en uber kväll!!!! detta måste göras om som du sa gumman :D <3 älskar dig å tack för att du kom med ;)

2010-10-12 @ 14:39:50
Postat av: lovisa

Har du en bra dag so far?:)

2010-10-12 @ 15:04:16
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, planer för kvällen? :)

2010-10-12 @ 15:17:00
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: jannis

hahahahaha driver du med mig eller? planer för kvällen? HAHAHAHA

2010-10-12 @ 18:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0