Ayia Napa 2011



Idag har jag fått stora nyheter att försöka hantera, men med dessa har också konsekvensar medföljt och detta har i sin tur skapat lite kallabalik i mitt huvud och därmed kommer min hjärna snart att överkoka.
Har sjukt många val att göra framför mig och därför tänkte jag idag skriva om något kul som får mig på andra tankar.
CYPERN, AYIA NAPA 2011
...men världens bästa brudar!

Det är många fler än oss från Karlstad som ska dit samtidigt som oss, vilket kanske är på både gott och ont, jag vet inte... Vi åker kl. 6 på morgonen från Arlanda den 23:de maj och kommer hem den 30:de maj.
Melpo Antia heter hotellet vi ska bo på och vi ska vara tre personer i ett rum och fyra i det andra.

Tänkte lägga in massa smaskiga bilder på hotellet men eftersom datorn har fått fnatt så gick väl inte det då, får väl göra det någon annan gång...

Värt att nämna; Mary och Frida har resan som projektarbete, så detta kan inte bli annat än AWESOME!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0