Foot of Afrika

HALLÅ!

Jo... nu är jag tillbaka igen, och ska komma igång att skriva regelbundet, så det är väl lika bra att börja berätta om helgen!?

På fredagen var jag med the bruds på Get a gig, en liten "festival" som hölls på Mariebergsskogen.
Hela fredagen var ett rent KAOS för mig. Fick STORA skavsår så att nästan hela dagen och kvällen förstördes. Gjorde mig inte iorning förän en kvart innan jag skulle ta bussen, OSV.

Kvällen började hos världens bästa Lojjan. Jag traskade dit med en Foot of Afrika i handen, ett vin som Johanna hade rekomenderat. Jättegott var det! Krut var det också i det! Hos Lojjan var det jättetrevligt!
Jag har fina bevis på att jag inte alls drack så mycket, eftersom jag har ungefär halva boxen kvar, PLUS att jag tvingade i Maria och Lojjan lite från mitt också. Men ÄNDÅ så blev det BOOOOM! Som sagt, KRUT var det i det.
Lite för mycket, fast ändå inte... På ett konstigt sätt.

Jag hade iallafall KUL, men hade önskat att jag inte blivit så tagen eftersom jag känner att jag yrade runt massa, och försökte ha en konversation med två par från Skåne, på skånska.
Fy Fia.

Nästa gång jag är sugen på det vinet, ska jag äta en elefant innan, plus att jag ska ta det väldigt lugnt. 
IT'S A PROMISE! 



  



LEAH - kvinnan på bilden, ska snart flytta till Skottland. Jättetråkigt tycker jag att det är eftersom jag träffat henne nyligen och hon är så himla go och snäll! Cool också. MEN, jag ska jobba rumpestumpen av mig och förhoppningsvis åka dit och hälsa på! Skulle iallafall vara UBER!
Jag hoppas verkligen att du får det bra där borta!

(Nu tjuvade jag några bilder från Lojjan, eftersom jag glömde min kamera.)



 


Kommentarer
Postat av: lojjan*

tack så mkt! det känndes mer rätt för mig, och det blir så mkt med båda idéerna. lycka till för er med! <3

2010-09-06 @ 22:05:07
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0