FRIDA PSYKAR MIG

TJOHEJ!

Sitter nu i skolan och ska försöka bli på ett lite deep-mode, så att jag kan göra klart en religionsuppgift, men det känns som att jag inte komnmer lyckas så bra med det just nu!

NU har skolan verkligen dragit igång. Känns skönt! Jag har MASSOR att fixa, och det ska jag göra, med tidens gång... Rummet hos min mor ska jag fixa iordning. Har slipat det och nu ska det damsugas och målas. Imorgon ska jag plugga efter skolan och jobbet. Bli klar med religionsuppgiften och filosofiuppgiften.
Ska också börja läsa en engelsk bok i Engelska C som heter The Kite Runner, vilket ska bli skitkul.

Nu sitter Frida här och psykar mig med att hon ska ta körkort, så det borde jag också göra! Nu ska jag gå in och kolla på körkortsgrejsimojs. KAN JU, men har INGA pengar just NU.

Flummigt? JA.

HEJ.

PS. Frida har fiskburgare i rumpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0