Fullspäckat




Den här helgen var helt och hållet avsatt för att endast ta det lugnt, ligga på soffan, kolla på tv, sitta vid datorn och inte göra ett dugg. Visserligen har jag legat en del på soffan, men det blev ändå inte riktigt som jag tänkt mig.
Den här helgen har varit en riktigt myshelg.
Jag och Jannis är klara med att måla mitt rum och det blev superfint! Tack så himla mycket älskling, för ditt enorma slit ♥ Couldn't have done it without you.
Älskar dig mest av allt och jag kan inte stå ut med den enorma längtan tills vi flyttar ihop och börjar bygga upp vårat drömhem!



Under helgen har vi också haft Raja och Gossip här, våra hundar, eftersom mamma och hennes kille har varit ute och åkt massa bil.
Sovmorgon har jag därför inte fått, men det var värt det eftersom jag verkligen älskar mina små snuttisar.



Igår gjorde jag också en kantarellsoppa! Har fått lite slaganfall på svampsoppor, men det är ju verkligen så himla gott! Äntligen har jag börjat prova mig fram i den största av världen - the world of food.
Det är så himla kul och gott när man lyckas!

Igår fick jag även ett väldigt trevligt samtal!
Under veckan var jag på anställningsintervju på Burger King och dom vill att jag ska börja jobba om två veckor! Känner mig överlycklig och väldigt stolt och jag är så himla redo för att köra igång med jobb och språkkurs och skola och allt vad det är!

IMORGON BÖRJAR JAG OCH JULIA PÅ GREKISKA KURSEN! Woho!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0