Helgdagar incoming



Nu sitter jag brevid Mary på naturkunskapen och vi skriver blogg i kör!
JAG ÄLSKAR ALLA OSS BLOGGFNISSARFNATTAR! Naturkunskap är med handen på hjärtat det tråkigaste som finns. Hat.

Idag har vi bjudit folk på massa skönsång, det hör ju liksom till när det är fredag!

Nu är det mindre än 8 månader kvar tills vi åker, oooh I love!

Jag kommer inte hinna att skriva något mer idag så jag tar det nu. Ska snart iväg och fika med faderskapet, som ni vet och sen är det jobb som gäller, som vanligt, varje dag. Sen är det spel-mat-kväll hos mamma med människor jag älskar.
Imorgon är det lördag och helgen i full gång och ännu fler bullar i luften har jag skaffat mig. Ska städa en lägenhet och hoppas jag får lite extra cash för detta. Ska gå på trav med Stelios och Julia, svåger och svägerka mina!
GOTTA WIN SOME MONEY!

TREVLIG HELG ALLESAMMANS!


Kommentarer
Postat av: Mmmmm

2010-09-25 @ 12:13:25
URL: http://rickmannskan.blogg.se/
Postat av: Mariarrrara

jävla kommenatren kom inte med, skulle säga att natur är inte vår grej fia ! så forskare kan vi inte satsa på att bli !

2010-09-25 @ 14:47:56
Postat av: Lojjsi*

Ja våra sånger är så fina vårt gäng är så fint och våra transdanser älskar dem!<3

2010-09-25 @ 15:00:34
URL: http://xxlojjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0