Hummletorp



Tillsammans med klassen och framför allt världens roligaste brudar, så var vi i Hummletorp över en natt och kom hem idag. Vi lekte massa lekar, som var sisådär, spelade intimspelet i mysstugan, badade bastu, sjöng och dansade och åt massa med gött!
(Jag blev även bestulen på min clubsandwich och mina favorittuggemin!)
Ännu en rolig upplevelse tillsammans med dessa underbara människor.

 



MASSA HÄLSNINGAR TILL FRIDA OCKSÅ, SOM VAR MED OSS I VÅRA HJÄRTAN!



Jag har precis suttit och googlat lite om vart och hur man kan läsa till lärare, eftersom det är precis vad jag vill bli! Och jag kommer göra allt för att försöka övertala min babe till att åka tillsammans till antingen USA eller England. Det skulle verkligen vara det bästa tänkbara! Att göra någonting utav sitt liv. Inte bara vara kvar här i Karlstad, för här finns ingenting. Förutom våra nära och kära som för alltid kommer att vara fasttejpade på hjärtat och som vi så ofta vi kan, komma och hälsa på såklart.
Jag vill detta, det vill jag verkligen!
Har skickat mail och frågat massa frågor också.
Spännande...

Journey - Don't stop believing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0