Hur galet som helst...


Sen jag läste Angelicas, eller om det var Carros blogg där dom ifrågasatt om man hälsar på en blogg, så känns det väldigt konstigt att man gör det faktiskt...

Jag har gått igenom en helgalen helg.
Fredagen började jag hos min kära vän Lojjan, där vi tog ett gott glas vin, därefter satte vi kurs mot Wåxnäs, hemmafest. Sov hos Johanna, slutade att festa kl. 09.00 på lördag morgon!
Lördagen var avsatt för Adrenalinas äventyr i Grums! Dit åkte vi också och det var längesen jag skrattade så mycket, och sen om det beror på att vi faktiskt hade jävligt kul eller om jag var så sjukt trött, kan och kommer förbli en fråga med ett oklart svar.
Söndagen var också helt genomplanerad. Leklandet och storbingo med svärmor och svägerska! Supertrevligt.
TACK ALLA TJEJOR FÖR EN GALEN, TREVLIG HELG!

Ikväll har jag och min underbara pojkvän ätit Ben N Jerrys och kollat på två filmer. Den ena hette Frozen och var bland det äckligaste jag sett. Rå film.
Den andra hette The Backup plan, och var hur mysig som helst!

JAG HAR MASSVIS ATT GÖRA, ÄR UPPTAGEN MED NÅGOT HELA TIDEN OCH KAN INTE SOVA.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0