Never ending day



En lång, seg dag avklarad, äntligen!
Skola från 10-16
Jobb från 17-19
Grekisk språkkurs från 19-21

Har skrattat väldigt mycket med tjejorna idag och har även varit ute på uppdrag för vårat projektarbete. Jobbet idag gick för första gången riktigt segt, men det var förmodligen för att jag inte fick varken skön eller mycket sömn inatt.
Kursstarten var superlyckad och nu har jag även läxor från den sidan också!
Jag är en kvinna med mycket att stå i!

Imorgon ska jag jobba hela dagen.
Börjar 09.30 - 19.00, efter det ska jag åka hem till min mor och måla rummet för en andra och sista runda, sen är det äntligen klart! Då ska det bara dekoreras och WIHO va kul det ska bli!

Nu ska jag äta godis och se på film med min babe. Han köpte min favoritchoklad och det gjorde mig jätteglad!
JANNIS, MIN MAN!


Jag vill gärna ha tillbaka den hårfärgen också, men en liten höstig touch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0