OLW - dags för fredagsmys




Idag har jag varit hemma från skolan, eftersom jag inte mått så bra, men jag har ändå varit på benen hela dagen. Jag och min underbara älskling åkte och köpte färg till mitt rum och började att måla.
Köpte en fräch caffe latté färg som jag älskar!
Jannis bjöd mig också på lunch, subway vilken var sjukt längesen and I loved it.

Vi har nu världens myskväll och det var också ungefär 100 år sen, så ♥!
Har pratat om hur vi ska ha i vårat sovrum den dagen vi flyttar ihop och vi kom fram till att vi vill ha en soft african style med lite topnoch touch.


typ såhär skulle ju inte vara helt fel, fast med mer inslag utav den afrikanska stilen

ÄNTLIGEN har vi också provat dom nya OLW chipsen, eftersom jag och Jannis är dom största chipsfreaken i världen och jag måste säga att PICKLES & MAYO fick min röst!
Ska gå in och rösta nu, hoppas att ni också tyckte om den, för jag vill verkligen att den ska stanna för alltid!
NU ska jag och min bubbe vräka i oss massa kycklingvingar, chips, glass och färska grillade majskolvar som jag köpte med från jobbet.
OHO VA DETTA ÄR LIVET!



vilken smak är din favorit?

TREVLIG HELG!



Kommentarer
Postat av: lo

Åh vad mysigt ! Det är verkligen livet, jag ska också gotta mig i gottigheter den här helgen jag började redan i hummletorp och mer blev det igrå och ännu mer blir det idag! haha

2010-09-18 @ 06:40:26
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0