Resident Evil Afterlife




Igår var jag på bio med massa människor och vi var på Resident Evil Afterlife 3D och själva sällskapet var trevligt och vi hade kul, men filmen var bland de värsta b-filmer jag sett på 2000-talet ungefär.
Synd, eftersom Alice är så cool och Chris också och Chris syster också.
3D effekterna var helt ok, men inte riktigt värt det kanske. Musiken dock, var hur jävla grym som helst!




Det var min underbara älskling som bjöd mig på denna bio och en blockbuster, tack så mycket gubben! ♥

Idag är det måndag och skolan är igång.
Projektarbetet börjar rulla på nu och snart ska ni få länken till världens bästa projektarbete!
Ska bara finslipa sidan lite först.
Nu har vi filosofi, så hejdå.
Ser också fram emot min första lektion på grekiska kursen ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0