Tandfén är inte snäll



Idag gick jag upp lite senare än vanligt, kl. 09.30.
På schemat stod det TANDLÄKAREN.
Jag har aldrig förr varit rädd för att gå till tandläkaren utan på ett konstigt sätt har jag tyckt om det... Men idag vände denna trend. JAG HATAR TANDLÄKAREN. Speciellt manliga. Fan ta er. Slå på mina tänder och vara allmänt sura och okänsliga. DÖD ÅT TENGIL-TANDLÄKARE!

Igår hjälpte Julia mig att färja håret brunt. Var meningen att Lojjan skulle hjälpa mig med det, men jag fick panik igår och ville nästan raka av mig håret om jag var tvungen att stå ut med det en sekund till, så Julia var så snäll och räddade livet på mig. Tack!

Jag är en upptagen kvinna.
Men efter ett brutalt tandläkar besök och en stor spruta med en bedövning som höll i timtal, så sjukskrev jag mig idag.
Snart ska jag iväg och jobba.
Sen blir det grekiska kurs och ett fint avslut på kvällen med lite bingospel med min käre vän Juliett.

TRÖTT ÄR JAG NU.



Jag skulle vilja hitta en lucka i mitt fullspäckade schema så att jag kan baka.
JAG VILL BAKA.
ADJÖ.


Kommentarer
Postat av: Jannis

omg vilken Cutie picture detta var då, omg!!!!! yes i have the most beautiful wife in the whole world, that also makes some incredible cookies :D YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ( så som du brukar säga yes) :D

2010-09-27 @ 19:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0